محمد رمضان يردّ على سخرية أحمد حلمي منه.. (صور)

محمد رمضان يردّ على سخرية أحمد حلمي منه.. (صور)

المصدر: شيرين الجمال - إرم نيوز

قام الفنان المصري محمد رمضان بالرد على سخرية زميله الفنان أحمد حلمي، من تباهيه بشراء سيارتين فارهتين، وذلك عندما قال الأخير عبر صفحته الرسمية على موقع ”فيسبوك“ : ”تقدر تبوح بسر ينفع الناس ؟؟ للاسف لا .. ماهو عيب الأسرار كده .. أكتر حاجة ممكن تفيد الناس بس للأسف مينفعش تتقال .. ده كلام في سرك .. ششششش“.

وكتب رمضان، عبر صفحته الرسمية على موقع ”فيسبوك“ : ”قررت أبوح بسر يفيد بعض زملائي من أسرار نجاحي الذي هو الحمد لله أسرع من لامبورجيني نفسها، وذلك بفضل الله أولاً ثم جمهوري الغالي“

وتابع: ”عمرك شوفت حد قال ثقة في الله رقم واحد في الملأ قبل أي منافسة، وبالفعل بيسبق وبيبقى رقم واحد ؟! .. العبد لله، ومن أول يوم رجلي دخلت هذا المجال“.

وأوضح: ”خلاصة الكلام: ادعاء الفقر والاستنصاح على الناس، مش هيزود شعبيتك ولا هينقصها، الشعبية والجماهيرية تكتسبها بحبك وإخلاصك لشغلك من أجل إمتاع جمهورك“.

واختتم حديثه ، قائلا : ”هتقولي بس انت مش شايف الهجوم ؟! .. هقولك متعود عليه وهيفضل موجود طول ما أنا موجود .. والدليل الهجوم اللي كان على بعض الزملاء مبقاش موجود ليه ؟! لأن الزميل نفسه مبقاش موجود .. وخد دي زميلي العزيز ‫.. ‏ثقة في الله نجاحي متصاعد“.

f7e0be00-8c59-48e5-a1bf-eed0aba206ed

1ca06cad-4deb-490a-80fb-6155f2935024

للتصحيح أو إبداء أي ملاحظات desk (at) eremnews.com