هنا الزاهد تدخل المستشفى للمرة الثالثة خلال شهر العسل.. وأحمد فهمي يكشف التفاصيل
هنا الزاهد تدخل المستشفى للمرة الثالثة خلال شهر العسل.. وأحمد فهمي يكشف التفاصيلهنا الزاهد تدخل المستشفى للمرة الثالثة خلال شهر العسل.. وأحمد فهمي يكشف التفاصيل

هنا الزاهد تدخل المستشفى للمرة الثالثة خلال شهر العسل.. وأحمد فهمي يكشف التفاصيل

تعرضت الفنانة المصرية هنا الزاهد لوعكة صحية خلال قضائها شهر العسل خارج مصر، دخلت على إثرها إلى المستشفى.

وكشف الفنان المصري أحمد فهمي، حالة زوجته الصحية من خلال نشره صورة لها من على سرير المستشفى عبر حسابه الرسمي على "إنستغرام"، وأرفقها بتعليق، قال فيه:"عمة أنا مليش في الحركات البيئة زي دي خالص، ولا عمري كنت هجيب سيرة، ولا أنزل صور زي دي، وبقالي شوية بهزر مع أصحابي الزمالكاوية على الماتش.. بس إحنا برا مصر أنا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة ودلوقتي رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جدًا".

وطالب فهمي الجميع بالكف عن التدخل في حياتهما الخاصة، بقوله:"بجد في ناس مركزة أوي أوي أوي معانا، لدرجة إنه في مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم ما بيسألوش أي حد من الزملاء عن الجائزة اللي واخدها لا بيسألوهم عننا وعن الفرح وعن تدخلي في شغل هنا، والغريب إنه في بعض الزملاء خاضوا في حياتنا الشخصية".

وأردف:"بجد شكرًا جدًا لكل الناس اللي فرحانين لينا من قلوبهم وربنا يديمكم نعمة.. أما بجد اللي مركزين أرجوكم الحياة مش ناقصة.. إحنا في شهر العسل وبايتين أهو في المستشفى".

واحتفل أحمد فهمي و"هنا الزاهد" بزفافهما، مساء الأربعاء 11 سبتمبر، في أحد الفنادق الكبرى بالقاهرة، بحضور عدد كبير من النجوم والإعلام.

الأكثر قراءة

No stories found.


logo
إرم نيوز
www.eremnews.com