مكسيكية جميلة تزور رونالدو سرًا (صور) – إرم نيوز‬‎

مكسيكية جميلة تزور رونالدو سرًا (صور)

مكسيكية جميلة تزور رونالدو سرًا (صور)

المصدر: أحمد نبيل – إرم نيوز

يبدو أن النجم كريستيانو رونالدو هداف ريال مدريد بطل أوروبا للأندية وقائد البرتغال بطلة أوروبا للمنتخبات قد عثر اخيرًا على صديقة بعد انفصاله عن الروسية إيرينا شايك في بداية العام الماضي.

وأشارت تقارير صحفية وصور التقطها له بعض الصحفيين والمصورين إلى أن رونالدو (31 عامًا) ظهر في صورة أثناء قضائه إجازته الحالية في جزيرة إيبيزا مع إيزا غونزاليس الممثلة المكسيكية التي شاهدت المباراة النهائية ليورو 2016 بين البرتغال وفرنسا في باريس من أجل عشيقها ”الدون“.

Pic shows: Eiza Gonzalez Fans of the world’s highest paid athlete Cristiano Ronaldo believe they have discovered his new WAG, after the two were spotted having a quiet moment together in Ibiza. Mexican actress Eiza Gonzalez is rumoured to be the Real Madrid star’s new girlfriend after a blurry picture of them standing side by side on the Balearic Island surfaced online. Although the pair were not doing anything intimate in the snap, which looks to have been taken by a paparazzo, networks and local media have been abuzz with many claiming she is his new girlfriend. The 31-year-old Portuguese superstar footballer – dubbed by experts as one of the greatest to ever play the beautiful game – recently broke up with Russian model Irina Shayk, 30, and has since been spotted with numerous female companions. A link between him and Eiza had not been established before, leading gossip magazines to speculate that the Euro 2016 champion is courting the sultry brunette. According to some reports, the 26-year-old stunner also attended the Euro final match between Portugal and France, which Ronaldo and his team won in extra-time. Pouring more fuel onto the fire, she herself recently published an image at the Stade de France in Paris, where the final was held. Eiza is known for her role as ‘Santanico Pandemonium’ in the TV series ‘From Dusk Till Dawn’, based on the original hit film written by Quentin Tarantino and directed by Robert Rodriguez. (ends)

وزادت شائعات بشأن ارتباط رونالدو بغونزاليس البالغ عمرها 26 عاما خاصة وأن ”الدون“ يعيش وحيدًا منذ ما يقرب من عامين بعد انفصاله عن عارضة الأزياء الروسية الحسناء.

وارتبطت شايك سريعًا بالممثل الأمريكي الشهير برادلي كوبر الذي تعيش معه حياة سعيدة حاليًا وكانا يقضيان إجازة سعيدة في الولايات المتحدة قبل أيام.

eiza-gonzalez-12

وارتبط رونالدو بالكثير من الإشاعات التي ترشح له صديقات حسناوات للارتباط منها ابنه مدير أعماله خورخي مينديز والكثير من عارضات الأزياء.

ويقضي رونالدو حاليا إجازة عائلة في جزيرة إيبيزا الإسبانية ويتلقى العلاج في الوقت ذاته من الإصابة التي لحقت به في المباراة النهائية لبطولة أوروبا إثر التحام قوي مع الفرنسي ديميتري باييه.

ومن المتوقع أن يغيب عن مواجهة السوبر الأوروبي أمام إشبيلية في التاسع من الشهر المقبل وكذلك أول مباراتين لريال مدريد في الليغا الإسبانية الموسم المقبل.

للتصحيح أو إبداء أي ملاحظات desk (at) eremnews.com