سما المصري توجه رسالة غامضة عبر ”إنستغرام“.. فمن قصدت؟ (فيديو) – إرم نيوز‬‎

سما المصري توجه رسالة غامضة عبر ”إنستغرام“.. فمن قصدت؟ (فيديو)

سما المصري توجه رسالة غامضة عبر ”إنستغرام“.. فمن قصدت؟ (فيديو)

المصدر: محمد عبدالفضيل- إرم نيوز

وجهت الراقصة الاستعراضية سما المصري رسالة غامضة عبر حسابها الشخصي على ”إنستغرام“، شبهت فيها نفسها بـ“القطة الضعيفة“، مشيرة إلى أن هناك أشخاصًا حولها يريدون استغلال جسدها رغم ارتدائها ملابس محتشمة مؤخرًا.

ونشرت سما مقطع فيديو تظهر فيه قطة شجاعة تدافع عن نفسها أمام كلب شرس حاول إخافتها، وعلقت عليه قائلة: ”والله ده حالي بالضبط، أنا قطة مغلوب على أمرها وحوالين مني كلاب كتير جدًا جدًا عايزين بس ينهشوا في لحمي“.

وأضافت: ”حتى لما حبيت أغطي لحمي وأستره، برضه عايزين يقطعوا هدومي وينهشوا في لحمي، بس دايمًا القوة مش بحجم الجسم“.

وتابعت المصري: ”القطة الضعيفة دي قدرت على كلب كبير مسعور وكمان إدته على قفاه كذا مرة مع إنها ماعندهاش جسم ضخم زي الكلب ولا أسنانها مسعورة زيه“. واختتمت: ”ولكن عندها الإيمان والقناعة بما تفعله ودا اللي مقويها على كل الكلاب المسعورة.. القوة في العقل والإيمان مش في الجسم ولا المال ولا السلطة“.

وكانت سما المصري قد أعلنت، في يوم 20 سبتمبر/أيلول الماضي، ”توبتها وعودتها عن الطريق الذي تسلكه“، حتى إنها طالبت متابعيها بحذف كل صورها الجريئة؛ وذلك بعدما تعرضت لوعكة صحية، دخلت على إثرها المستشفى؛ بسبب الوجبات السريعة وتناول الطعام خارج المنزل.

View this post on Instagram

والله دا حالي بالظبط….انا قطه مغلوب علي أمرها وحوالين مني كلاب كتير جدا جدا عايزين بس ينهشوا في لحمي حتي لما حبيت اغطي لحمي واستره برضو عايزين يقطعوا هدومي وينهشوا في لحمي بس دايما القوه مش بحجم الجسم فالقطه الضعيفه دي قدرت علي كلب كبير مسعور وكمان أدته علي قفاه كذا مره مع انها ماعندهاش جسم ضخم ذي الكلب ولا أسنانها مسعوره ذيه ولكن عندها الايمان والقناعه بما تفعله ودا اللي مقويها علي كل الكلاب المسعوره…..القوه في العقل والايمان مش في الجسم ولا المال ولا السلطه

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

للتصحيح أو إبداء أي ملاحظات desk (at) eremnews.com